czwartek, 16 sierpnia 2012

O blogu :)


Pomysł na bloga o tym tytule już się kiedyś pojawił w mojej głowie. Miałam go prowadzić razem z Izą – moją niestrudzoną towarzyszką w niekontrolowanym podróżowaniu. :) Pojawiła się na nim nawet JEDNA notka z wypadu do Krakowa! :) Nasz zapał okazał się jednak słomianym i z bloga nic nie wyszło. Teraz natomiast mam zamiar pisać tu m.in. o wypadach w Polskę, ale przede wszystkim o moim wyjeździe na Wolontariat Europejski do Armenii.  Mam nadzieję, że blog ten okaże się  pomocny dla osób, które będą się wybierały do Zakakukazia.  Aktualnie ze wsparciem  drugiej niestrudzonej podróżniczki Wandy prowadzę również bloga o Polsce dla obcokrajowców. ;)

A już niedługo w ramach rozgrzewki podrzucę Wam wspomnienia z kilkudniowego wypadu do województwa świętokrzyskiego.

1 komentarz:

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...